Informace, recenze a zkušenosti
Kooperativa je univerzální pojišťovna, která nabízí kompletní sortiment pojišťovacích služeb a většinu standardních druhů pojištění pro občany, drobné firmy i velké podniky. V posledních letech je významným inovátorem obzvlášť v pojištění vozidel. Několikrát inovovaný produkt Autopojištění NAMÍRU. S mobilní aplikací KOOPILOT má klient možnost získat část zaplaceného pojistného zpět. Aplikace zaznamenává a vyhodnocuje každou jízdu. Podle toho, jak klient řídí, vypočítá Kooperativa z každé jízdy skóre řidiče. Každé 3 měsíce pak ze všech jízd spočítá výsledné skóre a cashback. Populární je i cestovní pojištění Kolumbus a pojištění majetku občanů.
Recenze uživatelů
Na vašem názoru nám záleží, přidejte i vaše zkušenosti.
⛔️⛔️⛔️⛔️
Vždy jen ty nejlepší zkušenosti s plněním a přístupem pojišťovny. Jednání vždy rychlé.
Léta máme pojištěný dům u Kooperativy s pojištěním domácnosti a do minulého měsíce jsme neměli žádnou pojistnou událost. Minulý měsíc nám prasknul topný žebřík v koupelně a po přečtení několika záporných posudků na webu jsme začali pochybovat, zda nám pojišťovna škodu zaplatí. Nakonec pojišťovna po zaslání všech vyžádaných dokladů celou škodu zaplatila. Moje zkušenost je velice pozitivní.
zatím žádný problém
Dobrý den, chci se pouze podělit se zkušeností, jsem celkově s jejich kvalitou nespokojený. Několikrát byl prakticky neřešený případ škodné události ohledně majetku při roční platbě 20.000 Kč za pojištění. Následně zpětně vypovězena smlouva dne 14.1.2025 ke dni 11.1.2025 s argumentací že Pojišťovna vypověděla smlouvu tři měsíce od škodné události. Nedodrželi tím zákonný ani etický kodex který vytvořil výpovědní lhůtu třech měsíců ne proto, aby se pojišťovna kryla, ale pro to aby byla možnost v případě doručení výpovědi (faktickým doručením nebo doručením aspoň fikcí) možnost najít si pojišťovnu která tu stávající nahradí. Pro to je lhůta tři měsíců důležitá a ne to oznámit zákazníkovi zpětně a ještě ho za cele tři měsíce neinformovat rak že nakonec skončí bez pojištění a bez vyresňení škodných událostí, kde měl nárok na náhradu škody. Nemorální jednání jaké by se u takové instituce nemělo vyskytovat ale opak je pravdou. Nehledě na to, že informovat o skončení pojištění k 11.1.2025 dne 14.1.2025 je trochu pozdě a navíc dát takto důležitou věc na vědomí e-mailovou komunikací, kdy má pojišťovna za povinnost včas oznámit poštou doporučeným psaním tak že to příjemce převezme na vědomí. Takže pozor prosím. Nechci nikomu uškodit, ale objasnit pravdu.
Naprostá ztráta peněz a času. Za 25 let pronájmu v zahraničí jsem nikdy nehradila žádné pojištění domácnosti - nikdy jsem ho nepotřebovala. Při prvním pronájmu v Česku jsem si pojištění domácnosti zaplatila u pojišťovny Kooperativa Insurance Vienna Group, jak to vyžadují nájemní smlouvy. Hádáte správně - při žádosti Kooperativy o krytí škod na developerem levně postavené podlaze jsem nedostala nic. Likvidátor kladl hloupé otázky, jako byste byli zločinec, vyplňování nesmyslných otázek, jako by vás chtěli nachytat při uklouznutí na jednom souvětí - přestože říkáte pravdu. Opravdu nemám čas řešit s pojišťovnou, aby vydělala směšné peníze na opravu podlahy. Dokonce mě navštívil likvidátor, aby překroutil moje slova, jak se událost stala. Vstoupil do bytu s pohledem mafiána, jako když vám vynadá. Neprofesionální, jen tahání peněz. Šetřete si peníze na "eventualitu, že se něco stane“, protože pokud se stane, jste na to sami. Translated with DeepL.com (free version)
Po 14 letech poctivé platby 926 kč měsíčně na životní pojištění, jsem dostala výluku na pojištění při nemoci ...kvůli které jsem si právě pojistku dříve založila...celý život pracuji jako zdravotní sestra a snažím se pomáhat ...od covidu jsem však bohužel tak jednou ročně (měsíc až dva byla nemocná) a uplatnila pojistku a pro tedy ,,vyšší nemocnost" mi zůstala pouze na úraz nikoliv při nemoci od 15.dne... Takže mě pojišťovna v 50 letech pěkně vyšplouchla...tak přemýšlím že pojišťovny pouze lákají, ale když občas něco vyberete už nejste výhodní...usoudila jsem, že bude výhodnější šeřit si pro sebe pro případ nemoci...protože když spočítám kolik jsem pojišťovně dala a kolik se mi vrátilo ...tak je to opravdu minimum...jsem velmi zklamaná jak se na stáří a při nemoci pojišťovna zachovala a vůbec nechápu, že na to má nárok
Nechal jsem si sjednat životní pojištění s pojištěním pracovní neschopnosti v roce 2021. V roce 2024 jsem dlouhodobě onemocněl s páteří po operaci a pojišťovna neplní. Odvolávají se ne to,že jsem byl v roce 2018 na rehabilitaci a 2019 na injekci kvůli blokaci. Podotýkám, že v pracovní neschopnosti jsem s tím nebyl a chodil normálně do práce. Ale už jsem se dle pojišťovny léčil a nemám nárok na nic. Takže jsem se nechal pojistit v dobré víře na pracovní neschopnost,ale poté zjistil že když v pracovní neschopnosti jsem po 20 letech poprvé, nemám na na nic nárok.
Využíváme pro firemní flotilu, nejlepší poměr cena a rozsah pojištění. Doporučujeme.
Před koncem smlouvy pojistky na auto mi poslali nový návrh, který byl o 4 tisíce vyšší než původní. Když si to nenecháte líbit, tak najednou výmluvy, že to špatně spočítal systém a nový přepočet byl ještě o pár korun levnější, než původní pojistka. Naštěstí jsem zatím nemusel řešit pojistnou událost.
* Pravidla pro zveřejnění recenzí a hodnocení
Zajímají Vás nejvýhodnější nabídky
pojištění?
Články o pojištění
Naše výhody
produktů klienty
asistenčních služeb
informace
a recenze zákazníků