Informace, recenze a zkušenosti
Dlouhodobě nejpopulárnějším produktem Slavia pojišťovny je povinné ručení, ve kterém pojišťovna stabilně roste a zvyšuje svůj podíl na trhu. V současné době pojišťuje již více než 260 tisíc vozidel. Produkt povinného ručení obsahuje širokou škálu připojištění a kvalitní asistenční služby od Global Assistance. V posledních letech je klienty dobře hodnocena v oblasti cestovního pojištění, které obsahuje například leteckou asistenci a kvalitní autoasistence na dovolenou. Pojišťovna má na svém kontě několik inovací například jako první uvedla na trh IT a elektro asistence k pojištění majetku nebo pojištění internetových domén. Pojišťovna poskytuje i produkt určený pro mladé klienty pod brandem 2Coffee.
Recenze uživatelů
Na vašem názoru nám záleží, přidejte i vaše zkušenosti.
Nedoporučuji! Měla jsem havarijní pojištění u Slavia a řešení pojistné události se táhne dodnes – a to jen kvůli této pojišťovně. Už dva týdny se jejich technik nespojil se servisem a auto tam celou tu dobu jen stojí bez jakýchkoli oprav. To vše kvůli nedbalému přístupu zaměstnanců Slavia.
Dne 29.8.2025 jsem uzavřela v Brně na Lidická ulici pojištění do zahraničí za pomoci pana Lukáše Nováka a Klaudie Chmelanové, kteří mě ochotně a profesionálně poradili. Díky takovým lidem den začíná hned radostněji a ráda se zase vrátím, jste moje pojišťovna už poněkolikáté :) Díky LH
Katastrofální pojišťovna, okamžitě po roce zdražují produkt ale stále inzerují ten samý produkt za nižší cenu. Za každé být malé pochybení sankce, výhrůžky. Nechápu že tato pojišťovna ješte nezkrachovala ale doufám že k tomu brzo dojde. Utečte kdo múžete.
Vyřízení u Slavie je opravdu nejrychlejší, když to potřebujete hned. Dělám to u nich už třetí rok, dřív jsem měl jinde. Cenově je to všude podobné.
S touto pojišťovnou jsem se setkal jako účastník dopravní nehody, kdy jejich klient povinného ručení naboural do mně a způsobil totální škodu na mém vozidle. Pojišťovna nechala vydražit vrak a ocenila tržní hodnotu vozidla. Vůz jsem koupil jako ojeté vozidlo před měsícem za 100 000 Kč. Ovšem pojišťovna ocenila vozilo na 73 000 Kč. Ok. Je možné, že jsem koupil předražené vozidlo. Kámen úrazu je v tom, že Cebia toto vozidlo hodnotí při daném nájezdu a ve stejné výbavě v četně výroby vozidla, naopak k ceně, kterou jsem zaplatil. Odvolal jsem se, a pojišťovna chtěla, ať doložím 3 inzeráty, kde bude auto takto naceněno. Problém je, že v této motorizaci se v podstatě moc zde neprodávala. Tak jsem doložil podobné, to zamítli, tak jsem je požádal, aby mi tedy předložili jediný inzerát oni a já si auto půjdu hned koupit. Poslali mi 3 inzeráty, mimochodem vůbec ne srovnatelné, jak oni sami požadovali, ale navíc na inzeráty ve třech Německých městech. Já jsem ale vozidlo zakoupil v ČR !!! Pojišťovno. Neorientuji se na Německém trhu a stejně bych musel někoho zaplatit, aby mi vozidlo vybral a dovezl. Čímž bych se dostal právě na cenu, kterou jsem po pojišťovně chtěl a to jsem chtěl jen o 10 000 Kč více, než mi nabízeli. Zamítli. Když přijel pán, který auto vydražil, řekl, že cena takto udržovaného vozidla od 95 000 Kč do 120 000 Kč. Jenomže jejich likvidátor auto ani neviděl. Rozhodli podle fotografií a ještě si prostě VYLHALI , že jsem měl rozbité zadní světlo už před nehodou ! Pojišťovna Slave jsou podvodníci a lháři !!! Je to pojišťovna pro ty, kteří nemají dost peněz. Pro takové, jako je pán, který mi rozbil auto a způsobil tak už druhou dopravní nehodu za půl roku. Děkuji Vám pane. Ten, kdo se pojistí u Slávie riskuje, že když dojde na pojistné plnění, přijde o velkou část svých peněz. To asi nebude ani riziko, bude to jistota. Ostatním jen přeji, aby Vás neboural člověk, pojištěný u této lůzy.
Moje zkušenost s pojišťovnou Slavia po povodních v září 2024 je bohužel velmi negativní. Pojistnou událost jsem nahlásil ihned po vzniku škody, přesně podle doporučení a zákonných požadavků. Přesto jsem se dočkal naprosto neakceptovatelného postupu ze strany pojišťovny. Extrémní prodlení a ignorace klienta Po nahlášení škody jsem očekával, že pojišťovna zahájí šetření a poskytne mi informace o dalším postupu. Místo toho jsem se celé měsíce dočkal pouze mlčení. Na mé opakované urgence a dotazy pracovníci pojišťovny nereagovali. První konkrétní reakce přišla až v květnu 2025, tedy více než půl roku po nahlášení události. Porušení zákonných lhůt Podle občanského zákoníku a standardních pojistných podmínek je pojišťovna povinna ukončit šetření škodní události do tří měsíců od jejího nahlášení. Pokud to není možné, musí klientovi sdělit důvody prodlení a na jeho žádost poskytnout přiměřenou zálohu na pojistné plnění. Nic z toho pojišťovna Slavia v mém případě nesplnila. Nejenže šetření trvalo mnohonásobně déle, než je zákonná lhůta, ale ani jsem nebyl informován o důvodech prodlení, natož abych dostal zálohu. Závěr Pojišťovna Slavia v mém případě naprosto selhala v dodržování zákonných povinností i v základní komunikaci se zákazníkem. Takto dlouhé a nevysvětlené prodlení je v přímém rozporu s tím, co zákon a pojistné podmínky stanovují. Na základě této zkušenosti pojišťovnu Slavia rozhodně nedoporučuji – pokud budete potřebovat rychlou a férovou likvidaci škody, zvažte raději jinou pojišťovnu.
Po více jak 7,5 měsících od pojistné události - vytopení při povodních, jen sliby a sliby a plnění stále nikde. Rozhodně tuto pojišťovnu nedoporučuji.
Je důležitý vše hned nahlásit a při bouračce mít fotky i s detaily. Díky nim nám pojišťovna nedělala problémy a peníze jsme dostali za pár dnů.
Rozhodne nedoporucuji. Sjednane rizikove pojisteni vcetne pracovni neschopnosti. Po nahlaseni udalosti a zaslani lekarskych zprav se mesic nikdo neozval. Po urgenci si zacali vyzadavat dalsi a dalsi dokumenty, az po trech mesicich pojistnou udalost zamitli, ze pri sjednani pojistne smlouvy nebyly uvedeny veskere informace, ale jake pro jistotu uz neuvedli.
Nejhorší pojišťovna v střední Evropě. Vyhýbejte se ji obloukem. V září 2024 problém, konec ledna 2025 a odmítají s vámi komunikovat. Slibovat, to umí. Ale to je tak vše.
Nebrat. Pomalu o 100% zvýšení povinného ručení. Přitom nové zájemce bere za 3000 Kč a mě to zvýšila na 7000 Kč. Hned jsem smlouvu ukončil. Nikdy víc
Nikdy více tuto pojišťovnu Slavii, věřte a nenechte se oblbnout úlisnými řečmi. Sliby a jen sliby od nich se dočkáte pokud chcete řešit nějakou škodnou událost. Touto pojišťovnou jsem opravdu znechucen.
Ani nepříteli bych tuto pojištovnu nedoporučil. Ke škodě čelního skla vám napíší... a nejenom k takové škodě.... " Dobrý den, reagujeme na Vaši stížnost k zamítnutému nároku na náhradu škody. Na základě Vaší stížnosti jsme prověřili postup pojišťovny při jejím řešení. Pojistitel je povinen při posuzování oprávněnosti nároku na pojistné plnění vycházet z objektivních a přesvědčivých důkazů, mezi které bohužel pouhé prohlášení zainteresovaných účastníků pojistné události nepatří, stejně jako doložená fotografie vozidla. Objektivně je zcela nemožné, aby takový průběh pojistné události (odlétnutí kamene), řidič pojištěného vozu vůbec zaznamenal. Jelikož poškozený nemůže jednoznačně prokázat odpovědnost pojištěného, nárok je právně nevymahatelný, a tedy z hlediska pojištění odpovědnosti zcela nelikvidní. Tak to můžou napsat ke všem událostem. VYHNUL BYH SE TAKOVÉ POJIŠTOVNĚ A ZÁKAZ POJIŠTOVÉNÍ BY BYL NA MÍSTĚ!!! NEDODRŘUJÍ ZÁKONEM STANOVENÉ POJIŠTĚNÍ A MUSÍTE SE DOMÁHAT SOUDNÍ CESTOU, PARCHANTI!!!
Měl jsem sjednané přes nějaký srovnávač a je tam asistence auta od Global Assistance a ty to mají celkem dobrý ty podmínky. Náhradní vozidlo 7 dní, neopravitelnost se řeší 48 hodin. U některých jiných je to až 120 hodin, to už má člověk skoro po dovolené.
Nemám co k vytknutí. Náklaďák mi vzal bok auta a vše bylo ze strany pojišťovny rychle vyřešené, jak práce likvidátora, tak vyplacení…
U Slavie mám již několik let pojištěné auto, nyní již vlastně druhé a zatím vše ok, dobrá komunikace, vyšli mi vstříc i s rozložením plateb, takže za mě super:-)
U Slavie si vzdycky zarizuji cestovni pojisteni a ackoliv jsem zatim nastesti neresila zadne problemy, libi se mi dobre zpracovana kalkulacka pro online sjednani. Z pravidla si na cestovko vzpomenu az cestou do zahranici, takze vse rychle natukam v aute a doklady a potvrzeni prijdou za chvilinku do mailu
* Pravidla pro zveřejnění recenzí a hodnocení
Zajímají Vás nejvýhodnější nabídky
pojištění?
Články o pojištění
Naše výhody
produktů klienty
asistenčních služeb
informace
a recenze zákazníků


