Informace, recenze a zkušenosti
ČPP je univerzální pojišťovna, která nabízí kompletní sortiment pojišťovacích služeb a většinu standardních produktů pro občany i firmy. Firmy a dopravci využívají například výhodné flotilové pojištění vozidel a pojištění finanční způsobilosti dopravce. Cestovní kanceláře pak například pojištění proti úpadku. Asistenční služby pro ČPP poskytuje společnost Global Assistance.
Recenze uživatelů
Na vašem názoru nám záleží, přidejte i vaše zkušenosti.
Vozík zdarma sice lze připojistit, ale vše maže každoroční zdražování zhruba o tolik, kolik stojí ten vozík sám. Takto už bych měl pojištěné vozíky tři. :-(
Velmi špatná zkušenost s pojišťovnou. Jejich služeb jsem využil pouze na pár týdnů. Po odstoupení od smlouvy přišla nehorázná částka k úhradě. Kdybych si přečetl recenze dříve, nikdy bych si tuto pojišťovnu nevybral.
Měl jsem u ČPP flotilu dlouho, ale přijde mi, že mají poměrně složité asistence. Různě se tam ty limity sčítaji, není to moc přehledné.
Po loňské zářijové potopě a vyplavení bytu nahlášena škoda na vybavení domácnosti ( měl jsem pojištění domácnosti), všechny podklady dodány ,komunikace žádná,na konci listopadu vyplacena částka,se kterou jsem nesouhlasil. Napsal jsem žádost o přepočítání a přehodnocení pojistné události, v prosinci druhou,v lednu třetí,v únoru další,komunikace od pojišťovny stále žádná.Jsem klient ČPP už několik let, přístup a arogance pojišťovny vůči svým klientům mě nemile překvapila,proto všechny ostatní pojistky převádím do jiné pojišťovny. Dokud řádně platíte ,je to ok,jakmile žádáte od pojišťovny peníze, nestojite nikomu za slovo. Rozhodně špatna zkušenost.
ad) Anonymní uživatel: Myslím, že vyčítat pojišťovně něco, na co má ze zákona nárok je trošku nefér. Ano pojišťovny mají na vyřízení škody 3 měsíce, prostě to tak je. V naprosté většině případů to zvládnou rychleji i v rámci jednotek dní, pokud mají doložené všechny doklady. Znám to z druhé strany a pojišťovny denně řeší stovky škod, z nichž naprostá většina se vyřídí bez prodlení.
Měsíc po nahlášení škody způsobené vozidlem pojištěným u této pojišťovny, se dozvíte od operátorky, že škoda je stále v šetření a že na to mají ze zákona 3 měsíce. A to se jednalo pouze o poškrábání vozu. Tuto pojišťovnu opravdu NEDOPORUČUJI.
Mám u nich už několikáté auto a zatím bez problémů
Opravdu velice spatna zkusenost. Pojistku nemuzu zrusit, protoze sikovne neposlou upozorneni vic nez 30 dnu predem, ale 2 tydny pred koncem platnosti prijde upozorneni na platbu na cely rok dopredu, kterou uz musim samozrejme zaplatit. Zakaznicky servis bud nema cas nebo se s vami nechce bavit a nebo se dokonce nejaka pani chtela vylozene hadat. Tohle byl opravdu jeden velky omyl.
Nekomunikuji, na email odpovídá automat, že do 3 až 4 dnů odpoví a nic. Telefonicky na linku se nedá dovolat, na stránkách je škoda neustále ve vyřizování :-(
Také máme negativní zkušenost s pojišťovnou. S vyplácením škodní události za povodně si dávají pěkně na čas, tři měsíce uplynuly a stále nic. Do škodní události nedávají kontakt na likvidátora, můžete zavolat pouze na linku, kde vám operátor sdělí, že se žádost vyřizuje a že musíte počkat. Jak dlouho!!!! S placením pojistky se vy nemůžete opozdit, ale jim nestačí ani 3 měsíce. Hrůza!!
S touto pojišťovnou končím. Už to budou tři měsíce od nahlášení pojistné události a nejsou schopni poslat vyjádření ke vzniklé škodě.
Snaha vyhnout se plnění z povinného ručení vymýšlením aburdních konstrukcí o viníkovi nehody.
Bohužel, jakmile se ti něco stane a mají vyplatit třeba úraz, tak najednou po tobě chtějí třeba 10 let staré zprávy ze zranění kotníku, i když sem si natáhl vazy v koleni, prostě komedie, hned jsem odešel i se ženou. Platit 20K ročně je zbytečný, lepší je si těch 20 dát bokem a pak když se ti něco stane, tak máš jistotu, že ty prachy máš
* Pravidla pro zveřejnění recenzí a hodnocení
Zajímají Vás nejvýhodnější nabídky
pojištění?
Články o pojištění
Naše výhody
produktů klienty
asistenčních služeb
informace
a recenze zákazníků