Informace, recenze a zkušenosti
Užitečné informace
Pojišťovna má pro cesty do zahraničí v nabídce 3 varianty produktu od nejlevnějšího Reference, ekonomickou variantu Komfort a nejpopulárnější balíček Excelent, který obsahuje vysoké limity krytí a nově například službu českého doktora na telefonu.
Pro cestování v rámci ČR pak nabízí AXA ASSISTANCE produkt Domestic, který obsahuje pojištění úrazu, zavazadel, pojištění právní ochrany, autoasistence a cykloasistence. Pokrývá tak všechny situace, při kterých mohou při dovolené vzniknout problémy.
Všechny varianty cestovního pojištění je možné sjednat online se slevou 50 %
Recenze uživatelů
Na vašem názoru nám záleží, přidejte i vaše zkušenosti.
Pojišťovnu AXA rozhodně NEDOPORUČUJI!!!! U této pojišťovny jsem si sjednala pojištění zájezdu + pojištění storna zájezdu. Na dovolenou jsem odcestovat díky nešťastnému sledu událostí nemohla a tato pojišťovna mi vyplacení pojistné události zamítla. Proč to?? Tady je příběh: Bohužel před mou cestou odjeli na dovolenou do Thajska bratr a otec. Bratr byl v Thajsku hospitalizován, 2x operován a bohužel se v důsledku toho nemohli vrátit zpět do České republiky. Na mě tedy zůstala starost o rodinného příslušníka, který se o sebe již nedokáže postarat sám. Všechny dokumenty byly pojišťovně zaslány, ale ta si vybírá jen, co se jí hodí. V odůvodnění zamítnutí se odkazují na to, že jsem zájezd stornovala z důvodů péče o matku, která vyžadovala péči již před vznikem pojistné události. Jen trochu uniklo jejich pozornosti, že já v rozhodnutí nejsem zmocněncem. Ráda bych rovněž podotkla, že péče o rodinného příslušníka byla důsledek. Důvodem byla hospitalizace rodinného příslušníka v Thajsku. O této skutečnosti, která v zásadě měla vliv na zrušení zájezdu, není v zamítnutí nic napsáno. Možná by si likvidátoři této pojišťovny měli uvědomit, co je důvodem a co je následkem. Nicméně veškeré dokumenty má tvrzení potvrzují. Vzhledem k tomu, že negativních hodnocení na tuto pojišťovnu je celá řada, hodlám informovat ČNB, která je dozorovým orgánem nad pojišťovnami. Rozhodně není úplně v pořádku, aby pojišťovna při zamítnutí vzala v úvahu jen část, a to ještě tu, která byla následkem, nikoli důvodem. Je sice hezké, že mi v mailu pojišťovna odcitovala důsledek, proč mi nemůže pojištění vyplatit, dovolte mi tedy odcitovat důvod: Zrušení cesty 1. Předmětem pojištění jsou náklady, které Vám vznikly vyúčtováním stornopoplatků ze strany poskytovatele cestovní služby, které jste povinen uhradit za zrušení cestovní služby v důsledku: b) vážného akutního onemocnění nebo úrazu rodinného příslušníka, zástupce pojištěného v zaměstnání nebo podnikání, v jehož důsledku je tato osoba v době plánované akce hospitalizována nebo upoutána na lůžko a Vy nejste z objektivních důvodů schopen čerpat cestovní službu; Akutní onemocnění bratra v mém případě bylo důvodem, proč jsem nemohla odcestovat, starost o rodinného příslušníka následek. Všem, kteří plánujete cestu do zahraničí doporučuji, se této pojišťovně vyhnout velkým obloukem. Pojišťovna AXA, včetně těch, se kterými spolupracuje, již nikdy více. Pozor na ně!!!!!
AXA pojišťovna - rozhodně nedoporučuji. S touto pojišťovnou jsem měla sjednáno pojištění + pojištění storna zájezdu do Malajsie. Bohužel, a to se stává, pře mým odjezdem můj bratr a otec do Thajska a tam bratra 2x operovali a z tohoto důvodu se nemohli vrátit zpět domů. Důsledkem této události bylo to, že jsem se i nadále musela starat o matku a nemohla jsem odcestovat na svou dovolenou. Je sice hezké, že se pojišťovna při negativním vyjádření ohání tím, že péče o rodinného příslušníka nastala před započetím pojistné smlouvy, nicméně důvodem, proč jsem neodjela, byla hospitalizace bratra, starost o rodinného příslušníka až následek. Takže pojistit se u této pojišťovny znamená, že nic nedostanete. A jen hledají důvody, proč Vám peníze nevyplatit.
Reaguji na recenzi Aleš Demjan - otázkou je, jestli vaše pojistná událost byla opravdu likvidní nebo odporovala podmínkám. Pokud to vysvětlení emailem bylo jednoznačné a škoda nebyla likvidní, pak by to dopadlo stejně, i kdybyste se s nimi zkoušel nějak domlouvat telefonem nebo osobně. Já jsem u Axa škodu řešil a problém s tím nebyl žádný...
Pojišťovna nemá zájem o řešení pojistné události. Vše přes maily, žádná vstřícnost. Jakmile na platit, okamžitě se odvolala na všeobecné podmínky. Po 3 mailech se už neozvali s dslr se události nezabývají. V komunikaci jsou odměření s komisní. Za je 0. Axa nikdy více.
Ne, nedoporučuji. Bolestivá bedra. Návštěva španělské nemocnice a injekce. Pojišťovně vše předloženo - formulář, lékařská zpráva, účet, doklad, že jsem v zahraničí nebyla dlouhodobě /letenky/. Po třech týdnech odpověď, že chtějí ještě potvrzení praktického lékaře /budiž/, ale také, že lékařská zpráva není kompletní a že si mám vyžádat v nemocnici ve Španělsku kompletní lékařskou zprávu. Jen hrají na to, že to člověk vzdá. Španělsky neumím, jen anglicky a německy. Už vidím, za jak dlouho mi přijde odpověď na anglický email. Opravdu otřesná zkušenost. A vše bohužel pod křídly Komerční banky, u které mám platební kartu Platinum a která léčebné výlohy má pokrývat. AXA assistance nebrat. Otázka do pléna: co když se tak chovají i ostatní pojišťovny? Toto byla moje první zkušenost s ošetřením v cizině…
Dovolená v Řecku na ostrově Kos, vyskytla se srdeční tachikardie, Nemocnice na Kosu nemá kardio oddělení, požadavek nemocnice na převoz do nemocnice s kardio oddělením zamítnut, převoz domů taky. Nechají vás umřít bez pomoci. Pojištění naprosto k ničemu. Vše jsem si musel zaplatit stejně sám. Nebrat!
Měla jsem v zahraničí úraz a musela jsem být urgentně ošetřena. Na asistenční linku AXA jsem se dovolala rychle a bez problémů, poradili mi, co dělat. Následně mi (již cca v polovině lhůty) pojišťovna vyřídila pojistnou událost a obratem proplatila všechno plnění v rámci pojištění. Velmi rychlá komunikace, bezproblémovost, profesionalita.
Funguje všude na světě, není co řešit
Uplatňovali jsme cestovko kvůli léčebným výlohám. Všechno bylo proplaceno ve 100% výši, ale trvalo to o něco dýl, tak jen 4*. Nahlásili jsme online a ozvali se nám asi až po měsíci. Pak přišel mail o tom, že častku proplatí v plné výši.
Perfektni vyrizeni, mel jsem uraz na lyzich v Italii. Po navratu do CR jsem vyplnil formular, predlozil uctenky za leky apod a penize na ucte jsem mel za dva dny
Mám sjednané cestovko na opakované výjezdy a super. Řešila jsem přes asistenční službu návštěvu pohotovosti v Chorvatsku, kde mě chytly ledvinové kameny a slečna na lince moc milá, vše se řešilo, plnění v naprostém pořádku…
* Pravidla pro zveřejnění recenzí a hodnocení
Zajímají Vás nejvýhodnější nabídky
pojištění?
Články o pojištění
Naše výhody
produktů klienty
asistenčních služeb
informace
a recenze zákazníků