PortalPojisteni.cz - Váš komplexní průvodce světem pojištění
  • Cestovní pojištění
  • Auto asistence
  • Povinné ručení
  • Magazín
  • Slovník pojmů Poradna O nás Kontakty
    Z mateřské do pojišťovny. Klientům vysvětluji, proč je dobré mít pojištění
    Povinné ručení
    • Jana Suchodolová

    Z mateřské do pojišťovny. Klientům vysvětluji, proč je dobré mít pojištění

    Před několika lety jsem po mateřské dovolené nastoupila do Generali České pojišťovny. Nikdy předtím jsem se o pojištění nezajímala a jako mnoha dalším mi přišlo i trochu zbytečné. Byla jsem tím typem klienta, který si udělá povinné ručení vozidla, protože musí, ale nic dalšího neřeší. Po nástupu do pojišťovny jsem začala procházet jedno produktové školení za druhým a snažila se o pojištění dozvědět více. Na začátku to bylo těžké. Vždy jsem přišla do místnosti, kde všichni mluvili jinou řečí, které jsem vůbec nerozuměla. Vůbec jsem si neuměla představit, že bych měla někomu dalšímu s pojištěním ještě radit. Postupně do sebe však začalo všechno zapadat a dávat smysl.

    Sama sobě klientkou

    Po ukončení školení a splnění všech testů mě najednou začalo napadat: „Máme vůbec tohle sjednané v našem pojištění majetku, kdyby se něco stalo? A co cestovní pojištění do zahraničí, když brzo jedeme na dovolenou?“ Stala jsem se tak sama sobě prvním pojišťovacím poradcem a nejdříve si dala do pořádku všechny své smlouvy.

    Věděli jste, že

    Cestovní pojištění na hory by mělo kromě léčebných výloh a zásahu horské služby krýt i odpovědnost za škody, které můžete na sjezdovce neúmyslně způsobit třetím osobám. Při Vámi zaviněné srážce pak nebudete hradit náklady na zničené vybavení, léčení nebo ušlý zisk.

    Je jasné, že člověk, který se v oboru pojištění nepohybuje mnoha věcem nebude rozumět, proto je vždy dobré nechat si poradit od odborníka. Klient očekává, že mu poradce dokáže lidsky vysvětlit, co například kryje pojištění stavby a co pojištění domácnosti nebo proč je dobré udělat si cestovní pojištění do zahraničí. Ani já jsem si dříve neuvědomovala, kolik by stálo, pokud bych se na horách v Rakousku polámala na lyžích a musel pro mě například letět vrtulník. Pak je samozřejmě na každém, aby zvážil, jestli stojí za to zaplatit částku několika set korun, nebo riskovat, že až se něco stane budou jeho náklady mnohem vyšší.

    Takových situací, které s klienty řeším je mnoho. Snažím se jim vysvětlit, že je dobré mít možnost odtahu do servisu a opravy vozidla, případně zajištění ubytování, pokud se něco pokazí během cesty na dovolenou. S vhodnou auto asistencí se vše dá zajistit tak, aby si člověk i tak mohl dovolenou užít a nemusela pro něj předčasně skončit hned na začátku.

    Hlavně však všem říkám:

    Nebojte se zeptat, pokud něčemu nerozumíte, jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    Cestovní pojištění na hory by mělo kromě léčebných výloh a zásahu horské služby krýt i odpovědnost za škody, které můžete na sjezdovce neúmyslně způsobit třetím osobám. Při Vámi zaviněné srážce pak nebudete hradit náklady na zničené vybavení, léčení nebo ušlý zisk.



    Jana Suchodolová Jana Suchodolová Autor portalpojisteni.cz

    Mohlo by Vás zajímat

    Zajímají Vás nejvýhodnější nabídky
    pojištění?

    Naše výhody

    Unikátní hodnocení
    produktů klienty
    Porovnání
    asistenčních služeb
    Rady a užitečné
    informace
    Reálné zkušenosti
    a recenze zákazníků

    Spolupracujeme