PortalPojisteni.cz - Váš komplexní průvodce světem pojištění
  • Auto asistence
  • Magazín
  • Slovník pojmů Poradenské fórum O nás Kontakty
    Auto asistence

    IT a elektro asistenci mají klienti Slavia pojišťovny zdarma. Nabízí ji k majetkovému pojištění.

    Praha, 25. února 2025 – Oblíbená služba Slavia pojišťovny ukazuje, že kontaktu s pojišťovnou nemusí nutně předcházet žádná katastrofa. IT a elektro asistenci nabízí firma zdarma všem klientům, kteří u ní mají pojištěný občanský majetek. Vyřeší za ně třeba potíže se zapojením nové televize, nastavením tiskárny nebo mobilu.

    "S rozvojem této služby jsme začali ještě před covidem. S nástupem pandemie ale bylo jasné, že poptávka bude vyšší, než jsme ve fázi plánování očekávali. Původně jsme cílili spíše na starší generaci, ale segment se nám náhle rozšířil o lidi střední generace, kteří si ze dne na den museli doma zřídit kancelář," uvádí Ladislav Bělina, ředitel úseku flotil a alternativních distribučních cest ve Slavia pojišťovně, který stál u zrodu této služby.

    Asistence je zaměřena na rychlou a profesionální výpomoc při technických potížích. Je určena pro situace, které jsou pro klienty obtížně zvládnutelné, ale lze je vyřešit jednodušším zásahem. Technici umí lidem pomoci s celou škálou úkonů, od odvirování počítače přes spárování různých elektronických zařízení v domácnosti po pomoc se zapojením Wi-Fi routeru.

    Jaký je postup?

    Vše začíná telefonátem na asistenční službu, kde se klient s technikem domluví, jaký způsob komunikace bude nejlepší. Někdy zůstanou na telefonu, někdy funguje nejlépe e-mail, jindy vzdálené připojení.

    S volajícím se přitom od první chvíle nebaví ani robot, ani operátor bez hlubších znalostí. Asistenční linku obsluhují kompetentní pracovníci z oboru IT nebo elektro. "Pokud člověk volá s technickými problémy, předpokládáme, že v této oblasti nemusí být tak zdatný. Nechat jej komunikovat prostřednictvím AI nebo chatbota by mohlo být spíše kontraproduktivní," komentuje postup Ladislav Bělina. Služba je díky tomu hned od prvního kontaktu šitá na míru konkrétnímu člověku.

    "Kromě asistence na dálku jsme schopni zajistit klientovi třeba odvoz zařízení do servisu. Klient vše popíše nám, zařízení předá kurýrovi, a o zbytek se už postarají technici. Konkrétně tuto službu nejčastěji využívají starší lidé, ale celkově se nám ozývají klienti napříč generacemi, ve věkovém rozmezí 30 až 60 let," uzavírá.

    Slavia pojišťovna se zaměřuje zejména na pojištění povinného ručení. V posledních letech si však získala oblibu i při sjednání online cestovního pojištění. Pro firemní klienty pak nabízí širokou škálu odpovědnostních produktů a pro dopravce například flotilové pojištění vozidel nebo finanční způsobilost dopravce.



    Redakce Redakce Autor portalpojisteni.cz

    Mohlo by Vás zajímat

    Zajímají Vás nejvýhodnější nabídky
    pojištění?

    Naše výhody

    Unikátní hodnocení
    produktů klienty
    Porovnání
    asistenčních služeb
    Rady a užitečné
    informace
    Reálné zkušenosti
    a recenze zákazníků

    Spolupracujeme