Generali Česká pojišťovna spustila mobilní aplikaci pro správu pojistných smluv
Aplikace obsahuje nejdůležitější parametry, které klienti v souvislosti s pojištěním hledají. Na úvodní obrazovce je přehled smluv, případných škod a zároveň informace, pokud je vyžadováno doložení dokumentu ke škodě. Klient v aplikaci nalezne i informaci o chybějící platbě za pojištění.
Aplikace dokáže klienta upozornit na chybějící platbu i skrze notifikaci. Aplikace také podporuje rychlé a zabezpečené platby za pojištění přes oficiální služby Google Pay a Apple Pay. Do schránky v aplikaci zašle dokumenty bez nutnosti zadávat bezpečnostní heslo, jako je tomu například při zasílání běžným e-mailem.
Pokud klient má sjednáno cestovní pojištění má v aplikaci přístup k elektronické kartičce cestovního pojištění. U povinného ručení je k dispozici elektronicky zelená karta. „A to v režimu off-line, řidička či řidič se k ní v případě potřeby dostanou i bez připojení k internetu,“ vysvětluje Vladimír Staněk, ředitel digitálních služeb v Generali České pojišťovně.
„Aplikaci jsme vyvíjeli s vidinou toho, že našim klientkám a klientům přinese do jejich života především jednoduché uživatelské prostředí a zároveň maximum informací, které skutečně potřebují. To vše jsme doplnili o množství chytrých maličkostí, o kterých jsme přesvědčení, že uživatelé při používání aplikace Moje Generali ocení,“ vysvětluje Vladimír Staněk, ředitel digitálních služeb v Generali České pojišťovně.
Aplikace je kromě mobilu přístupná i pro jako klientská zóna na webu pojišťovny a po prvním přihlášení do aplikace navíc můžete zvolit ověření skrze biometrické údaje (otisk prstu, sken obličeje).
Redakce Autor portalpojisteni.cz