Europ Assistance - informace, recenze, zkušenosti
Užitečné informace
Každoročně inovovaný produkt AutoCare aktuálně ve verzi 3.0 poskytuje krytí s vysokými limity. Pro klienty hledající celoroční asistenční služby vysoké kvality i pro cesty do zahraničí se hodí zejména varianta Premium.
- Variantu asistenčních služeb AutoCare * je možné sjednat online se slevou 30 %
- Variantu asistenčních služeb MotoCare je možné sjednat online se slevou 20 %
* Pro nadstandardní slevu na produktu AutoCare zadejte kód "AC30"
Recenze uživatelů
Na vašem názoru nám záleží, přidejte i vaše zkušenosti.
Názor odborníka
Obsahuje i vyproštění vozidla z terénu. Kryje proplacení nařízeného odtahu, kdy je přivolána jiná odtahová služba místní policií (po předložení rozhodnutí orgánu veřejné moci, který odtah nařídil). Nárok na náhradní vozidlo vzniká, pokud je Vaše vozidlo neopravitelné do 24 hod. Nárok na repatriaci neopravitelného vozidla do ČR vzniká, pokud je neopravitelné následující pracovní den. Lze kombinovat zapůjčení vozidla a zajištění náhradní dopravy do cíle cesty. Poskytnutí náhradního vozidla je definováno pouze po dobu nezbytně nutnou, což může být vykládáno asistenční službou jen po dobu opravy. Nelze kombinovat zajištění náhradní dopravy nebo zapůjčení vozidla i se zajištěním ubytování po dobu opravy (musíte si vybrat, zda budete čekat v hotelu, nebo zvolíte některý ze způsobů pokračování v cestě). V nižší variantě AutoCare KOMFORT není v případě, že je proveden odtah Vašeho nepojízdného vozidla do ČR, nárok na náhradní vozidlo pro pokračování v cestě, ale pouze pro návrat do ČR. Z toho důvodu je bezpečnější zv
Katastrofa , x měsíců řešení pojistné události v domácnosti, operátoři si nepředávají informace, telefon zvedá pokaždé někdo jiný, nevolají zpět, zdlouhavá komunikace přes emaily , strašný přístup, pořád jen výmluvy, po X měsících nedořešený pripad uzavřou, že jsme vyčerpali limit a že si máme opravy hradit na vlastní náklady . A ani nám to neřekli, informovala nas firma! NEDOPORUČUJEME
Naprosto otřesné jednání asistenční linky Europ Asistence. Poslali na hotel zdravotníka, který pouze předstíral, že je doktor a pak při jedné kontrole, kdy šel přes recepci odmítl svou identifikaci a poskytl falešnou zprávu. Strašné jednání paní Fajetové a Motyčkové z dané asistenční linky. Velice nestandardní jednání dané asistenční linky, kdy odmítali před odletem poskytnout informace zda má tedy klientka letět, nebo ne .. etc.
tři měsíce čekáme na peníze, ještě se naším případem ani nezačal zabývat likvidátor, nejhorší pojišťovna, hlavně nechápu proč generali má smlouvu s takovými nýmandy
Nejhorší pojišťovna na trhu, neprosto neprofesionální přístup. Po více než 3 měsících nevyřešená pojistná událost (krádež zavazadel v zahraničí), nejprve údajně neobdrželi podklady, poté zamítnuto, že nebyla škoda nahlášena do 24 hod, ačkoliv byla nahlášena ihned, pouze k podpisu protokolu došlo následující den Nelze se spojit přímo s likvidátorem, nekompetentní osoby na zákaznické lince. Nyní řeším odvolání, poté pravděpodobně žaloba. Již nikdy více, NEDOPORUČUJI.
* Pravidla pro zveřejnění recenzí a hodnocení
Zajímají Vás nejvýhodnější nabídky
auto asistence?
Články o auto asistenci
Naše výhody
produktů klienty
asistenčních služeb
informace
a recenze zákazníků